czwartek, 7 sierpnia 2014

3000 na Usteckiej plaży :D


Witajcie!

Pierwsza sprawa. Chciałbym Wam ogromnie podziękować. Przekroczyliśmy liczbę 3000 wyświetleń. To coś wspaniałego... Prowadzę bloga od miesiąca a tu taki sukces. Jestem bardzo wdzięczny :)
Szafa dostarcza mi bardzo wiele radości. Każdy kolejny post jest dla mnie małym-wielkim wydarzeniem. Dziękuję, że czytacie, że wchodzicie, że interesujecie się. To bardzo miłe :)

A teraz przejdźmy do drugiej sprawy... Z okazji jeszcze większego jubileuszu niż poprzednio, Bubu przyodział ponownie dresy. Ale tym razem połączenie inne. Dresy granatowe, żółta bluza i trampki. A do tego piękne, nasze polskie, nadmorskie krajobrazy :)





Żółta bluza, z kolekcji Reserved, z fajnymi białymi ekspresami. Efektownie wygląda
w połączeniu z granatem dresu :)




Koszulka. Szara, z nadrukiem, idealnie wpasowała się kolorystycznie do dresów i bluzy :)



Dresy. Tym razem niewłasnoręcznie szyte, lecz kupne. Granatowe. Z bardzo lekko opuszczonym krokiem. Wpadły mi w oko, od razu, gdy je zobaczyłem :)




Trampki. Dwa takie same (wyjątkowo :P), czarne, świetne wyglądające w całej stylizacji :)
Dodatki. Pomarańczowy zegarek i klasyczny dla mnie zestaw bransoletek




Dzisiejsza stylizacja to przede wszystkim luz i wygoda. Dres to wspaniały zestaw na spacery po plaży, gdy wieje chłodem :) Połączenie kolorów: granatu i żółtego, dało bardzo fajną i spójną całość. Polecam :D





Tym razem, za zdjęcia dziękuję Mamie i Tacie :D
Cześć!

2 komentarze: