sobota, 2 sierpnia 2014

Powstańczy hołd przy zachodzie Słońca...


Witajcie!

P.Amelie wróciła z urlopu, ale na wypoczynek udałem się teraz ja :D Gorąco pozdrawiam Was z Ustki :)
Wspaniałej wakacyjnej miejscowości, która pozwala, jak żadna inna, wypocząć, zregenerować zszargane nerwy, przemyśleć wszystko to, co nie dawało mi spokoju w ciągu roku...

Dzisiejsza stylizacja to połączenie trzech, świetnie ze sobą wyglądających kolorów. Biały, czerwony i granatowy. Ale dobór kolorów do dnia nie jest przypadkowy. 1 sierpnia, w 70 rocznicę Powstania Warszawskiego, wybrałem biało-czerwone barwy. Granat jest tylko dodatkiem. W ten sposób, jakże symboliczny i osobisty, uczciłem Powstańców. I chciałbym podziękować. Za to, że mogę żyć w wolnym kraju. Dziękuję...

Do naszych barw ojczystych dołożyłem granat. Granatowe buty, sweterek i plecak świetnie współgrają z białą koszulką i czerwonymi szortami.





Buty. Wkładane, granatowe tenisówki. Idealnie nadają się na letnie, upalne dni, by założyć je na bose stopy. Jak najbardziej polecam :)






Plecak. Granatowy z brązowymi wstawkami, pasujący wzorem do butów.
Na ramionach zarzucony lekki, granatowy sweterek, w razie pogorszenia pogody lub ochłodzenia idealny.




Dzisiejsza stylizacja to idealnie wakacyjne zestawienie. Jest to look miejski, świetnie nadający się na spacer, do miasta czy spotkanie ze znajomymi. Polecam :)



 

Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz