niedziela, 28 września 2014

Amazing session with friends :D



Witajcie!

Dzisiejszy wpis jest wyjątkowy. 25. post. Przekroczyliśmy 6000 wyświetleń. Coś niesamowitego. To dzięki Wam. Wchodzicie, interesujecie się. Z niecierpliwością czekacie na kolejne posty. Na więcej
i więcej. Dziękuję Wam!

Poza zaprezentowaniem stylizacji, pierwszej typowo jesiennej, na blogu goście specjalni. Przyjaciele ze szkolnych murów. Wspaniali i wyjątkowi. A do tego znakomici modele :D

Dzisiejszy outfit, to zestawienie idealnie nadające się na jesienne dni. Długie, czarne, wąskie spodnie
i czarne trampki. Koszula w dużą kratę a na to szary sweterek. No i kamizelka. Granatowa. Niezwykle ciepła :D





A teraz, poznajcie fantastycznych i znamienitych gości... Najlepsze modelki jakie oglądał świat :D
Zuzia, Agnieszka, Kinga i Milena :)



 


A teraz zdjęcia wspólne. Magiczne. Niepowtarzalne. Przechowujące wspomnienia. Cudowne chwile, których nie sposób zapomnieć...




 



Sesja inna niż wszystkie. Niepowtarzalna. We wspaniałym towarzystwie. :D
Za zdjęcia dziękuję. A właściwie dziękujemy: M.Photgraphy




środa, 24 września 2014

Militarny powrót....



Witajcie!

Jesień. Rozpoczęła się na dobre. Żółkną liście, za oknem coraz zimniej, ale
w domach tez nie najcieplej. Przyroda szykuje sie do powolnego umierania, by za kilka miesięcy odżyć na nowo. Magiczna pora roku. Magiczna tajemnica istnienia...

Dzisiaj chciałbym pokazać Wam jeszcze outfit z pogranicza lata i jesieni. Nie jest on przeznaczony na typowo chłodne dni, jednak nieodpowiedni na letnie upały...

Styl militarny. Wplotłem go do dzisiejszego zestawienia. Styl, który na nowo powrócił. Na nowo wkradł się na światowe wybiegi. Styl specyficzny, nie każdemu odpowiadający...

A w stylizacji: kurtko-koszula w militarnym stylu :) , jasne, krótkie i kontrastujące spodenki, czarne trampki i szary t-shirt z motywem czaszek...



Koszula... Albo kurtka. Trudno określić :) Jak już wspomniałem, styl militarny, kolor khaki no i guziki. Całkowicie mnie urzekły...
Niezwykle funkcjonalna, dzięki kieszeniom. Mega duże i głębokie. Fantastyczne :)







Jako dodatek. Naszyjnik. Na brązowym rzemyku, trzy obręcze. Niby bardzo prosty, ale zachwycający. Ma w sobie coś, czego nie mają inne...




Korzystajmy z ostatnich promieni Słońca. Póki możemy. I wybierzmy styl militarny. Niezwykły, modny i wygodny. Jest wiele możliwości. Łączmy i kombinujmy :P






P.Amelie dziękuję za zdjęcia :)

czwartek, 18 września 2014

Letnio-jesienna nuta :D


Witajcie!

Piękna pogoda, odchodzi lato, przychodzi jesień. Wyraźnie to czuć. Chłodne poranki i wieczory, ciepło w ciągu dnia. Coraz szybciej robi się ciemno. Ale to nie znaczy, że mamy już wyciągnąć długie spodnie i swetry. Korzystajmy z ostatnich dni lata :D

Bardzo pozytywnie mnie ostatnio zaskoczyliście. 200 wyświetleń w pół godziny. That's amazing! :D
Dziękuję Wam bardzo :)

A teraz outfit. Dzisiejsze zestawienie jest bardzo swobodne, przede wszystkim luz i wygoda. Połączenie koszuli i dresów jest bardzo fajnym patentem. Naprawdę polecam :P





Koszula. Błękitno-granatowa. Luźno założona na t-shirt ombre, dała świetny efekt.




Spodnie. Krótkie dresy. W bardzo jasnym odcieniu szarości. Fantastycznie nadają się, gdy na dworze ciepło, jednak nie są to już upały...



Do całej stylizacji - słuchawki. Wiśniowe, nauszne słuchawki Sony. Bardzo dobrze się sprawdzają i fajnie wyglądają :D
Trampki. Granatowe. Niezwykły sentyment. To moje pierwsze trampki. Można powiedzieć, że od nich wszystko się zaczęło...




Styl i wygoda. Najlepsze połączenie. Ale czasem moda wymaga poświęcenia...
A na koniec mała rada. Łączmy style. Koszula i dresy, Czemu nie?





P.Amelie - dziękuję bardzo! :D

Cześć!

sobota, 13 września 2014

Black&White


Witajcie!

Pogoda jak najbardziej dopisuje, więc zestawienie typowo letnie.
Połączyłem dzisiaj bardzo klasyczne kolory. Biały i czarny. Para doskonała, niezawodna i niezastąpiona.
Jako dodatek, dość nietypowo, stary aparat fotograficzny. Znaleziony w czasie porządków. Niezwykle klimatyczny, dodający charakteru...




Koszula. Z długim rękawem. Czarna, ale w białe kropki, przez co niemonotonna :)
Spodnie. Krótkie i białe. Obowiązkowe dla każdego ;)






Założyłem również okulary słoneczne. Czarne, nietypowe. Jakby klockowe :D
Buty, wyłamują się z całego outfitu. Przełamują tytułową czerń i biel :)




Za przewspaniałe zdjęcia dziękuję P.Amelie! Jesteś niesamowita :)








Cześć!