lipca 12, 2014

Magiczna Łódź


Witajcie!

Ostatni wpis, Wielki Jubileusz, cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i wzbudził wiele emocji. Cieszę się że Was aż tak zainteresowałem :D
Już niedługo kolejna odsłona Bubu w dresach :D

Dzisiejszy wpis jest zupełnie inny. Odkryłem nową część garderoby, która bardzo przypadła mi do gustu. A mianowicie... kamizelka. Zupełnie nowy ciuch w mojej szafie :) Uważam, że można wykorzystać go do bardzo wielu fajnych i ciekawych stylizacji :D
Wraz z moim fotografem wsiedliśmy na rowery i poszukiwaliśmy intrygujących miejscówek na tło do sesji. Przyznam szczerze, że jestem zaskoczony niesamowitością
i pięknem Łodzi. Każdy potrafi tylko mówić że nasze miasto jest brudne i zaniedbane. Owszem w niektórych miejscach jest, ale... Ale istnieje masa wspaniałych miejscówek o których większość Łodzian nie ma pojęcia. Są to miejsca klimatyczne, niebanalne i fajnie wyglądające na zdjęciach :D
Jak już napisałem, dzisiaj kamizelka, a do tego czarne szorty, biała koszulka, czarne szelki
i ożywcza czerwień :D




Kamizelka. Garniturowa. Szaro-czarna. Super wygląda w połączeniu z białą koszulką
i czarnymi spodniami :)





Dodatki. Czarny szalik i czerwona bandamka oraz zegarek i czerwona bransoletka. Dopełniają i wykańczają całą stylizację :)



Warkocz. Ale dzisiaj inaczej niż dotychczas. Dzisiaj warkocz dobierany. Jak dla chłopaka, fryzura bardzo odważna i hmm... niespotykana. Ale cóż... Lubię wyróżniać się z tłumu :D






Zestawienie, które dzisiaj Wam zaprezentowałem, jest, jak zwykle, bardzo funkcjonalne
i nadaje się na wiele okazji. Dominacja kolorów: czarnego, białego i szarego czyni stylizację elegancką. Składa się na to również kamizelka, która pierwotnie jest elementem garnituru. Dochodzą do tego jednak czerwone dodatki i czerwone trampki. Dzięki temu zestaw zyskał młodzieńczego looku.
Całość świetnie nadaje się do szkoły, pracy, na spacer, na zakupy czy nawet na rowerową przejażdżkę. :D






Za zdjęcia dziękuję wspaniałej P.Amelie

Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Szafa Bubu , Blogger